Családi események ünneplése

Szekszárd Megyei Jogú Város Önkormányzata Jegyzőjének 4/2021. (V.7.) számú utasítása alapján az anyakönyvvezetők részt vehetnek Szekszárd város közigazgatási területén családi események megünneplésének a lebonyolításában munkaidőn túl.
1.      NÉVADÓ
A bejelentéshez szükséges a gyermek születési anyakönyvi kivonata, a szülők és a névadó szülők személyes adatai.
 
2.      HÁZASSÁGI ÉVFORDULÓ (JUBILEUMI ESKÜVŐ) 25 éves, 50 éves, 60 éves
A bejelentéshez szükséges a jubiláló felek személyes adatai és a házasságkötésük helye és ideje
 
3.      HÁZASSÁGKÖTÉS MEGERŐSÍTÉSE
A bejelentéshez szükséges a felek és a megerősítéskor jelenlévő tanúk személyes adatai és a házasságkötésük helye és ideje.
 
Bejelentkezés az anyakönyvvezetőnél ügyfélfogadási időben személyesen vagy a megadott elérhetőségeken keresztül.
Az önkormányzat felé fizetendő díjak:
 
Esemény helye
Esemény díja
Tartalma
1.
Szombaton 9-18 óra között az arra kijelölt hivatali helyiség
35.000 Ft + ÁFA
alapszolgáttatás és többletszolgálttás igény szerint
2.
Pénteken 14-18.30 óra, szombaton
9-19.00 óra között külső helyszínen
60.000 Ft + ÁFA
alapszolgáltatás és többletszolgáltatás igény szerint
3.
Pénteken 14-18.30 óra, szombaton 9-19.00 óra Művészetek Háza
20.000 Ft + ÁFA
alapszolgáltatás és többletszolgáltatás igény szerint
 
A meghatározott szolgáltatási díj 70%-át kell megfizetni hivatali helyiségben tartott családi eseményeknél, ha bejelentkezéskor a felek egyike Szekszárd városban lakóhellyel rendelkezik.
 
Többletszolgáltatás tartalma a hivatali helyiségben munkaidőn túl:
a)    anyakönyvvezető ünnepi szertartása
b)    anyakönyvvezető szülőköszöntő ünnepi beszéde
c)    gyűrűs párna, gyűrűhúzás
d)    sziromszóró kiskosár, szirmok
e)    emléklap
f)     gyertya és gyertyagyújtás ceremóniája
g)    egyéb házassági ceremónia (homoköntés, boröntés stb.) biztosítása (a kellékekről a párok gondoskodnak)
h)    zeneszolgáltatás elektronikus hanghordozóról, hangosítás biztosítása
i)     zenei jogdíj megfizetése
j)     pezsgő felszolgálás (poharak, tárca) 5 főtől max. 9 főig
k)    élővirág asztaldísz
l)     technikai, kiszolgáló személyzet biztosítása
m)  a termek fenntartási költségei
n)   nyáron légkondicionálás